zaterdag 2 april 2016

Casual Friday no. 33

No. 33

Is het alweer zaterdag?? Maar goed, hier is nog een oudje van mij, uit 2010 dit keer! Het begon als een simpele inktvlek die op de één of andere manier de vorm aannam van een olifant, dus maakte ik er maar een olfiant van. ;) Deze inktvlek is best bijzonder voor mij, want één van mijn lieve katten (inmiddels overleden) stapte destijds "per ongeluk" in de nog natte inkt. Grappig hoe zo'n "ongelukje" kan veranderen in zo'n mooie herinnering. :)

Is it Saturday already?? Anyway, here's another oldie of mine, dating back to 2010 this time! It started as a simple inkblot that somehow took the shape of an elephant, so I turned it into an elephant. ;) This inkblot is pretty special to me, as one of our lovely cats (now deceased) "accidentally" stepped into the wet ink at the time. Funny how such a little "accident" can turn into such a nice memory. :)