vrijdag 15 januari 2016

Casual Friday no. 23

No. 23

Het hebben van een winkel en het verkopen van door mij gemaakte producten; het is een droom die ik als klein meisje al had. Nou ja... dat, en het hebben van een gezellige boerderij vol blije koeien. :) De laatste tijd ben ik kleine mini stappen aan het zetten om die droom te realiseren (niet die ene met de koeien... al droom ik er soms nog wel stiekem van). Binnenkort zal ik daar meer over vertellen. Tot die tijd visualiseer ik mijn perfecte winkeltje nog even op papier. :)

Owning a shop and selling my own products has been a dream of mine that goes waaayyy back to when I was a little girl. Well... that, and having a cozy farm with lots of happy cows. :) As of late, I've started taking tiny mini steps to get closer to that dream (not the one with the cows though... although I still secretely dream about it). I'll tell you more about that soon. Until then, I'll just visualise my perfect little shop on paper. :)